Wymiary gabarytowewymiary(mm)
Całkowita długość (z układem zawieszenia) 3072-3282
Całkowita szerokość (z ogumieniem 9-32"przy rozstawie kół 1100 mm) 1370
Całkowita szerokość (z ogumieniem 10-28"przy rozstawie kół 1200mm 1467
Wysokość (do maski) :
przy fabrycznym zamontowaniu 1350
przy niskim prześwicie 1200
przy wysokim prześwicie 1420
Rozstaw osi:
przy fabrycznym zamontowaniu 1778
przy niskim prześwicie 1426-1840
przy wysokim prześwicie 1633
Zakres rozstawienia kół:
przednich 1200-1400
tylnich 9-32 1100-1500
tylnich 10-28" 1200-1470
Prześwit agrotechniczny:
pod obudowami hamulców

ogumienie

przy fabrycznym zamontowaniu 572 587
przy niskim prześwicie 435 450
przy wysokim prześwicie 642 657
Prędkość teoretyczna (przy 1800 obr/min wału korbowego silnika)w przut i w tył: km/h
na I przekładni 6,9
na II przekładni 8,10
na III przekładni 9,40
na IV przekładni 11,40
na V przekładni 14,90
na VI przekładni 21,90
Predkom zwolniona w przód:

km/h

na I przekładni/przy obr 900 0,90
na I przekładni 1,79
na II przekładni 2,64
Siła uciągu:kG
na I przekładni 774
na II przekładni 576
na III przekładni 470
na IV przekładni 338
na V przekładni 236
na VI przekładni 106
na zwolnionej I przekładni 720
na zwolnionej II przekładni 710 nie więcej

Silnik

rodzaj wysokoprężny, czterosuwowy, z chłodzeniem powietrznym
Typ D-21A1
Sposób wytwarzania mieszanki wtrysk bezpośredni
Moc użyteczna (trwała) 30_(5) KM
Jednostkowe zużycie paliwa przy użytecznej mocy trwałej 190 g/KM°h
Liczba obrotów wału korbowego przy mocy użytecznej 1800_1,5% obr/min
Ciężar silnika bez oleju 280kg
Liczba i układ cylindrów 2, pionowy
Kolejność pracy cylindrów 1-2-0-0
Średnica cylindra 105mm
Skok tłoka 120mm
Pojemność robocza 2,08L
Komora spalania w tłoku
Stopień sprężenia 16,5
Paliwo olej napędowy I-LŚ lub I-LW latem i I-Z-20 zimą
Pompa wtryskowa jednokierunkowa, z rozdzielaczem, typ ND-21/2,z odśrodkowym regulatorem wielozakresowym
Wtryskiwacz typu zamkniętego, z wielootworowym rozpylaczem
Filtry paliwa zgrubnego oczyszczania -siatkowy z osadnikiem, do-kładnego oczyszczania - z wymiennym wkładem pa-pierowym
Układ smarowania mieszany - pod ciśnieniem z pompy i rozbryzgiem
Pompa oleju zębata, napędzana wałem korbowym silnika
Filtr oleju odśrodkowy pełnoprzepływowy
Olej silnikowy, latem Superol UW lub 11WW, zimą Superol 8W lub SWW
Chłodzenie powietrzne, wymuszoneprzez wentylator osiowy napędzany paskiem klinowym od wału korbowego
Regulacja zakresu temperatury wymuszona, tarczą dławiącą przepływ powietrza, sezonowa
Rozruch rozrusznikiem elektrycznym; silnik zaopatrzony w odprężnik i elektryczną spiralę (do podgrzewania powietrza)

MECHANIZM PRZENOSZENIA NAPĘDU

Sprzęgło główne cierne, suche, jednotarczowe (jednostopniowe) typu zamkniętego
Połączenie wału sprzęgła z główną przekładnią sztywne, rozłączne
Skrzynia przekładniowa mechaniczna,dwukierunkowa,z przesuwnymi kołami zębatymi
Liczba biegów: w przód 8 w tył 6
Mechanizm różnicowy stożkowy dwusatelitowy
z blokadą

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Nominalne napięcie 12V
Instalacja elektryczna jednoprzewodowa, minusowe zaciski źródła i od biorników są połączone z "masą"
Liczba akumulatorów 2
prodnica oznaczeni/moc G 30441 11/400W
rozrusznik oznaczeni/moc ST-222/2.7KM